Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję Adwenie i Naturalnej (Anicie) za nominowanie mnie do nagrody Liebster Blog.

liebster.blog.award

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. „

 Po otrzymaniu nominacji moim obowiązkiem jest odpowiedzieć na 11 zadanych mi pytań. Następnie nominuję kolejnych 11 blogów, powiadamiam ich właścicieli i wymyślam dla nich nowe pytania.

Pytania od Adweny:

1. Jak długo zajmujesz się tematyką swojego bloga i co Cię do tego skłoniło?

Już chyba jakieś pięć lat robię kosmetyki. Pomyślałam, że skoro ja mogłam zacząć bez wiedzy z chemii i bez ogromnych nakładów pieniężnych to mogę pokazać innym jak to zrobić i jak sobie pomóc: żeby skóra była zdrowsza i żeby mniej wydawać na kosmetyki, które nie działają.

2. Jak dużo czasu spędzasz w blogosferze (na pisaniu swojego bloga i czytaniu innych) i czy chciałabyś go zwiększyć czy zmniejszyć?

Zdecydowanie powinnam i chciałabym pisać na swoim blogu więcej niż teraz, może kiedyś się to stanie;) Inne blogi czytam zależnie od potrzeb i od ilości czasu jaki mam.

3. Jak Twoja rodzina, przyjaciele reagują na Twojego bloga? Czytają, komentują czy nawet nie wiedzą o jego istnieniu?

Moja mama mi kibicuje, nawet skomentowała kilka wpisów i powysyłała adres bloga swoim znajomym. Nie kryję się z blogiem, jak wrzucę coś ciekawego ogłaszam na facebooku, więc kto chce to może wejść:) Tematyka jest konkretnie kosmetyczna, więc narzeczony nie komentuje, i tak wszystko wie, bo go informuję na żywo, że coś wrzuciłam:)

4. Idealny sposób na jesienny wieczór to…

Z moim Kubusiem oczywiście, plus: dobry film, dobre piwko ewentualnie ciepła herbatka, kocyk i nasze koty obok nas na kanapie.

5. Internet jest dla mnie…

Oknem na świat;)  Miejscem do wyszukiwania potrzebnych mi informacji.

6. Chciałabym chociaż raz w życiu…

Skoczyć na bungee i zjechać szaloną kolejką górską.

7. Najważniejsza inspiracja do działania to…

Kop w tyłek, natchnienie chwilą, uśmiech drugiego człowieka.

8. Ulubione przedmioty/gadżety, bez których ciężko mi żyć

Telefon, laptop, aparat fotograficzny, książka (elektroniczna albo papierowa)

9. Ulubiony blog

nie mam ulubionego w tym momencie^^’

10. Zapach kojarzący się z najszczęśliwszymi chwilami w Twoim życiu to…

Chyba zapach pieczonego ciasta jest mi najbliższy. Zapach morza i plaży bałtyckiej też jest dla mnie ważny.

11. Jak długo chcesz prowadzić bloga?

Aż mi się nie znudzi i nie wykorzystam wszystkich pomysłów jakie mi przychodzą do głowy.

Pytania od Naturalnej:

1. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania bloga?
Z potrzeby:P Własnej bądź znajomych, rodziny.
 …
2. Jak przygotowujesz się do publikacji postów? Czy piszesz spontanicznie czy posiłkujesz się artykułami lub książkami na ten temat?
Zależy na jaki temat mam pisać, jeżeli mam poruszać temat, którego wcześniej nie sprawdziłam w pewnych źródłach zrobię to przed pisaniem.
 ….
3. Zapytana o temat w którym jesteś specjalistką, o Czym mogłabyś mówić cały czas?
O kosmetykach pielęgnacyjnych i do makijażu. I o kotach:)
.
4. Czy oprócz zainteresowań kosmetyczno-urodowych masz jeszcze jakieś hobby?
Moje koty, fotografia, granie na gitarze, projektowanie.
.
5. Od czego zaczęło się blogowanie na temat urodowo-kosmetyczny? Od jakiego bodźca? Znajomi zachęcali, może wybrałaś edukację w tym zakresie albo rodzice interesowali się tym tematem naukowo lub hobbystycznie etc.?
Zaczęło się z potrzeby podzielenia się „odkryciami”, że nie potrzeba drogich kosmetyków, żeby pomóc swojej skórze i że dobrze jest wiedzieć co ładujemy na twarz.
.
6. Co Cię relaksuje? W jaki sposób spędzasz wolny czas?
Jestem introwertykiem, ładuję akumulatory w samotności albo z narzeczonym np. na spacerach, wycieczkach, przy książce czy filmie. Słuchanie dobrej muzyki i dźwięków natury mnie relaksuje:)
7. Czy chciałabyś mieć własny biznes? Z Czego czerpałabyś zyski jako bizneswoman?
Chciałabym mieć własną firmę! Chciałabym robić kosmetyki na zamówienie i wypuścić własną linię zdrowych kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych.
8. Jak postrzegają Ciebie osoby w Twoim najbliższym kręgu: rodzina, przyjaciele? Jak myślisz jakimi przymiotnikami, cechami określili by Ciebie jako osobę?
Optymistka, uparta, zaraża dobrą energią, odludek.
9. Twój ulubiony kosmetyk „hand made” nr 1?
Chyba podkład mineralny albo peeling do ciała pod prysznic.
10. Kto wymyślił nazwę, tytuł Twojego bloga i opracował jej wygląd. Zrobiłaś to sama? A może zleciłaś grafikowi lub koledze/koleżance?
Nazwę wymyśliłam sama, co do wyglądu strony to korzystam z darmowych szablonów na wordpress.com. A podtytuł wymyśliła koleżanka gdy raz zachwycona dałam jej samorobiony krem i (o ile dobrze pamiętam) rzuciła, że to krem zrobiony z miłością;)
11. Czy myślałaś o prowadzeniu sklepu internetowego z kosmetykami o których blogujesz?
Chciałabym sprzedawać własnoręcznie zrobione kosmetyki ale do tego daleka droga. Może kiedyś:)
 .
 .
Nominuję:
 .
Moje pytania dla twórców tych blogów:
1. Jakie lubisz zwierzęta?
2. Co sprawia, że się uśmiechasz?
3. Z czym kojarzy Ci się słowo „jesień”?
4. Jaką książkę ostatnio przeczytaną polecasz?
5. Twój ulubiony smakołyk?
6. Jak radzisz sobie z krytyką tą bezpośrednią i w Internecie?
7. Kąpiel czy prysznic?
8. Co Cię uspokaja i relaksuje?
9. W jakie miejsca chciałabyś pojechać?
10. Czego Ci brakuje/za czym tęsknisz?
11. Pierwsza rzecz jaką robisz po przebudzeniu się rano?
 .
Dziękuję jeszcze raz!
Skomentuj

