samorobiony lakier do paznokci – jasna morela

Witajcie po zbyt długiej przerwie!

Mam nadzieję, że co jakiś czas znajdę chwilę żeby wrzucać ciekawostki i przepisy na kosmetyki.

Po tym jak na ubiegłe święta Bożego Narodzenia dostałam trzy lakiery Essie są to moje ulubione lakiery z małymi wyjątkami. Coraz więcej kolorów chciałabym mieć ale finanse nie za bardzo pozwalają;) Więc poszłam po rozum do głowy i zrobiłam własny zamiennik lakieru Essie A crewed interest. Zachorowałam na ten odcień jakiś miesiąc temu, trzyma mnie dalej, więc metodą, którą już znam zrobiłam własny odcień. Oto efekt końcowy z którego jestem szalenie zadowolona.

morelowy lakier na paznokciach

Lakier jest kryjący w 90% przy dwóch warstwach (mi to wystarczy), dobrze się rozprowadza, jest kremowy.

Oto co mniej więcej potrzeba do zrobienia podobnego koloru. Nie trzeba oczywiście używać tych samych lakierów co ja, wystarczy znaleźć podobne.

jakich kolorów potrzeba

Po lewej buteleczka z lakierem samorobionym, dalej biały odcień z Golden Rose Selene, Essie Flawless, Essie Capri i pomarańczowy z Miss Sporty numer 451. Ja przerabiałam zrobiony przeze mnie wcześniej jasny różowy dlatego zamieszczam wszystkie odcienie jakich użyłam.  Ogólnie potrzebujemy koloru białego dobrze kryjącego, trochę chłodnego różu i pomarańcz i trochę cierpliwości, bo sprawdza się metoda dodawania po kropelce kolorowych lakierów do białego i mieszanie np. wykałaczką. Nie można się przy tym spieszyć, to na pewno. Efekt jest wart poświęcenia chwili tym bardziej, że potem można się chwalić, że to nasz własny kolor:)

Może nie jest idealnie taki jak oryginał, ale jest wesołym letnim kolorem a do tego jest całkiem elegancki i schludny.

Jeżeli tylko macie ochotę to można zrobić od razu w większej buteleczce. Kolor tak mi się podoba, że chyba zakupię jakiś większy kryjący biały i zrobię większą wersję.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za uwagę!

Skomentuj

