Woda micelarna

Witajcie!

Dzisiaj zrobiłam wodę micelarną dla koleżanki. Woda jest przeznaczona do cery wrażliwej, naczynkowej, do zmywania całej twarzy łącznie z powiekami.

 IMG_6539 kopia

IMG_6540 kopia

skład: woda destylowana 85%, D-panthenol 5%, alantoina 0,5%, gliceryna roślinna 5%, kwas hialuronowy około 7%, emulgator SLP 1,5% i do tego 20 kropli konserwantu (żeby woda wytrzymała pół roku na półeczce w łazience).

Wszystko oprócz wody destylowanej i konserwantu dodałam do szklanej zlewki, zamieszałam, dodałam trochę wody, zamieszałam, przelałam do czystej buteleczki, dolałam resztę wody i mocno zamieszałam. Na koniec dodałam te 20 kropli konserwantu i mocno zamieszałam. I gotowe!

Spróbowałam czy zmywa tusz do rzęs i eyeliner i ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu zmywa. Myślałam, że będzie miała problemy, ale wystarczy chwilę potrzymać, docisnąć do powieki wacik z płynem i wszystko ładnie schodzi po kilku pociągnięciach. Trzeba uważać, żeby płyn nie dostał się do oka, bo może szczypać, aczkolwiek mnie nie szczypał (a mam wrażliwe oczy). Skóra nie jest ściągnięta dzięki składnikom nawilżającym, nie jest też podrażniona a płyn ładnie myje skórę.

Sukces! :D Sama sobie taką muszę zrobić:P

Pozdrawiam i dziękuję za uwagę:)

One thought on “Woda micelarna

  1. Cześć, chciałam zrobić Twój płyn dla naczynkowej cery, ale skład mi trochę procentowo nie wychodzi, nie wiem jak dokładnie proporcje rozdzielić, żeby nie wyszło ponad 100% :D
    Proszę o odpowiedź i pozdrawiam ;)

Skomentuj

