Jak zakryć wysypkę na twarzy? + test korektora DIY

Około półtora miesiąca temu dermatolog przepisała mi maść na trądzik. Zastosowałam ją dwa razy i oto co mi wyszło:


Swędziało, piekło, całą twarz miałam zaczerwienioną i spuchniętą. Zeszło po kilku dniach, ale w międzyczasie musiałam wychodzić z domu, więc przykrywałam to najmocniej jak się dało: korektor, podkład i na dokładkę podkład mineralny.

Tak zadziałał mój własnoręcznie zrobiony korektor z olejem tamanu (łagodzi zmiany trądzikowe) i olejem jojoba. Nieźle:)

A na druga połowę twarzy użyłam korektor kupiony już dawno – Maybelline mineral cover.

Jak widać mój korektor nieźle kryje – odrobinkę tylko gorzej od Maybelline.

Dzięki za uwagę i miłego dnia!

4 thoughts on “Jak zakryć wysypkę na twarzy? + test korektora DIY

    • Nie pamiętam nazwy aczkolwiek to było połączenie dwóch składników aktywnych (benzoilu nadtlenek plus jeszcze jakiś składnik, to był lek a receptę chyba). Zeszło samo po jakimś czasie, nie wróciłam już do tej lekarki, przestraszyłam się efektu i, że znowu mi coś przepisze co mi zaszkodzi.
      A jak się nazywa Twoja maść?

Skomentuj

