DIY nowy kolor lakieru do paznokci + kropeczki

Witajcie!
Żeby nie kupować nowego koloru a zużyć trochę starych lakierów pomyślałam o wymieszaniu własnego koloru. A naszła mnie ochota najpierw na zgaszony róż a teraz na miętę. No to macie miętowy lakier do paznokci Do It Yourself.

Co będzie potrzebne:

– lakier bazowy (opcjonalnie, ja używam, żeby mi paznokcie nie żółkły)

– kolory do wymieszania (w moim przypadku zielony, granat oraz biały, na zdjęciach widać firmy)

– lakier nawierzchniowy (opcjonalny, ja używam, żeby trochę dłużej się lakier trzymał)

– pędzelek od starego lakieru do paznokci

– wykałaczka do robienia kropek

– kawałek twardego plastiku do mieszania kolorów

– zmywacz do paznokci (do odtłuszczenia paznokci i do umycia pędzelka)

instrukcja w filmiku

Po zrobieniu kropeczek pokryłam paznokcie warstwa top-coat a przed pomalowaniem użyłam bazy.

I to byłoby na tyle!

Do zobaczenia!

 

 

 

One thought on “DIY nowy kolor lakieru do paznokci + kropeczki

  1. Pingback: Tematy do opracowania « kosmetyki samorobione marty

Skomentuj

