Mocno czekoladowy krem (do chleba, biszkoptów itd)

Witajcie!

Naszła mnie dzisiaj ochotę na czekoladowy krem do chleba, a że nie posiadam takiego na stanie postanowiłam sobie zrobić:D Szukałam w internecie przepisów i w niektórych było mleko skondensowane a w innych śmietana kremówka, nie miałam, więc zrobiłam najprostszy – masło, mleko, kakao, cukier puder i cukier z wanilią. Wszystko sypałam i lałam do garnuszka „na oko”, trzeba próbować, żeby smak pasował. Mi wyszedł bardzo czekoladowy i nie za słodki – smakowity:) Konsystencja jest idealna – stężał w lodówce w kilka godzin:)

Smacznego:)

Skomentuj

