rozświetlający krem pod oczy na cienie i opuchlizny (dla Ani)

Krem na opuchlizny oraz cienie, rozświetlający. Zawiera takie składniki na cienie i opuchlizny: macerat z kwiatów arniki, hydrolaty z kwiatów słodkiej pomarańczy i oczaru wirginijskiego, wyciąg z aloesu. Jeżeli krem będę robić jeszcze raz to dodam także kofeinę farmaceutyczną, która redukuje opuchnięcia i cienie, bo już ją posiadam :)

 

 

składniki: alkohol cetylowy, masło shea, masło kakaowe, macerat z zielonej herbaty, macerat z kwiatów arniki (regeneruje, na obrzęki, na naczynka, oczyszcza skórę), kwas hialuronowy, gliceryna roślinna, zatężony wyciąg z aloesu, hydrolaty z kwiatów słodkiej pomarańczy oraz z oczaru, retinol roślinny, do tego dosypałam troszkę trzech szlachetnie błyszczących mik – oriental beige, satin pearl oraz fine gold i jeszcze dodałam trochę mikrosfer kosmetycznych (efekt photoshopa:P )

Krem po zrobieniu miał lekką konsystencję, możliwe, że po kilku dniach „dojrzał” i odrobinę stwardniał, tak się zwykle dzieje:)

wartość to ok 12zł za 20ml

4 thoughts on “rozświetlający krem pod oczy na cienie i opuchlizny (dla Ani)

  1. Jaki jest mniej-więcej koszt produkcji takiego cudeńka? Próbowałam już różnych mazideł pod oczy i żaden nie działa tak, jakbym chciała (choć nie jestem pewna, czy jest możliwe uzyskanie takiego efektu – może te wory pod oczami to u mnie nie do przeskoczenia, taki mój urok i już…). Chętnie bym wypróbowała któryś z Twoich magicznych eliksirów :) .

Skomentuj

