Żel barwiący do brwi

 

Dzień dobry:)

żel ciężko było zrobić ale udało się:)
składniki to: woda, guma ksantanowa, gliceryna, szczypta alantoiny, konserwant, aromat bananowy i do tego pigmenty. Jako, że żel nie chciał połączyć się z pigmentami dodałam też emulgator. Wlałam do pojemniczka na tusz do rzęs (kupiłam na stronie kolorowka.com)
Jego jedyną wadą było to, że pachniał nieładnie ale już mu przeszło całe szczęście:)
Mam korektor do brwi z Delii i na nim się wzorowałam i muszę powiedzieć, że mój żel sprawuje się bardzo podobnie do tego maszynowo i profesjonalnie zrobionego produktu.

cechy żelu:
+ lekko barwi brwi (jak się dużo nałoży, ja mam za ciemne brwi i nie widać, to subtelna różnica)
+ układa i lekko usztywnia
-+ na początku nieładnie pachnie ale teraz czuć już tylko banany
– niestety usztywnienie nie jest tak mocne jak po użyciu lakieru do włosów (np. na czystą szczoteczkę od maskary) i zapewne pod wieczór brwi nie będą w takim porządku jak przy układaniu. Efekt jest taki jak po Delii więc nie mam kompleksów;)

Na zdjęciach nic nie widać prawie ale jest tam ten żel :P (na drugim)

Na dzisiaj to wszystko a kolejny artykuł będzie o moim nowym korektorze kryjącym na bazie wosków i olejów (razem z prezentacją filmową na dłoni).
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Marta

Skomentuj

