Zapachowe kosmetyki

Hellou:)

Zamówione aromaty sprawiają się nieźle, więc jestem w stanie zrobić teraz kremy zapachowe i smakowe:)

I tak:

– kokosowy zapach powstaje z oleju kokosowego (sprawdza się przy błyszczykach i kremach bez zarzutu a jest przy okazji bazą dla kremu, nadaje konsystencję)

– czekoladowy zapach (z aromatu w proszku) w kremach pachnie jak gorzkie kakao, w błyszczykach musi się „przejeść”, po dwóch dobach już pachnie jak należy, później już pachnie przyjemnie słodko

– waniliowy zapach uzyskuję przez dodanie aromatu do ciast w olejku, na razie zrobiłam tylko kremy i pachną słodko, jak babeczki ;)

– tofii z proszku pachnie w kremie słodko i smakowicie, w połączeniu z wanilią jest też przyjemne

– truskawka z proszku pachnie jak dobre truskawki z cukrem:) próbowałam do kremu.

– banana i mięty jeszcze nie używałam, też są w proszku dlatego spodziewam się dobrych rezulatów.

Z olejków eterycznych bez problemu można uzyskać zapach oraz działanie lecznicze – mam pomarańczowy i rozmarynowy. Błyszczyk i krem z pomarańczowym pachniały długo i intensywnie (krem bardziej). Mam też krem z olejkiem rozmarynowym – kojarzy się z Wig-Vapo-Rub taką maścią, którą smaruje się dekolt dzieciom jak są przeziębione:) Dla mnie to przyjemny zapach i codziennie wieczorem nakładam ten krem z przyjemnością:) olejek rozmarynowy rozjaśnia umysł i myśli, afrodyzjak a pomarańczowy uspokaja, łagodzi nerwowość i pomaga myśleć pozytywnie:)

__________

to błyszczyk z urodzinowego zestawu czekoladowego Ani

składniki: wosk pszczeli, wosk Candelilla, olej z kiełków pszenicy, masło kakaowe, olej z pestek brzoskwini i trochę złotej miki i resztki innego błyszczyka czerwonawego (stąd ten kolor beżowy)

nawilżający, całkiem długo się trzyma na ustach, w ogóle go nie widać u mnie prawie

_____________________________

To kremik chyba czekoladowy też Aniowy ale nie potrafię odczytać czy to „czekoladowy” czy waniliowy” XD Kremy w formie pianki wystarczy zamieszać i tracą swoją puszystość ale akurat ten zrobił się zupełnie rzadki po rozmieszaniu:/

Chciałam aby aromaty nie były „oszukane”. Tutaj użyłam masła kakaowego w dużej ilości ale w ogóle nie pachnie, więc dodałam aromat czekoladowy. O ile da się chciałabym używać składnika danej rośliny i do tego aromat podkreślający np. główny składnik kosmetyku. Chociaż z truskawki spotkałam się tylko z nasionami do peelingu można zrobić i pachnący peeling:) Z drugiej strony miło jak błyszczyk pachnie ciasteczkami mimo, że nie ma tam ciasteczek:P

składniki: woda, masło kakaowe, alkohol cetylowy, gliceryna roślinna,  emulgator do kremów tłustych GMS, kwas hialuronowy, hydrolat z kwiatów słodkiej pomarańczy, 10-krotnie zatężony wyciąg z aloesu, spożywczy aromat czekoladowy, kilka kropli konserwantu DHA BA (chyba).

__________________________

Serum hialuronowe o zapachu czekolady z urodzinowego zestawu Aniowego

składniki: kwas hialuronowy, gliceryna roślinna, wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie, ekstrakty z: nasion soi, żeń-szenia, zielonej herbaty i miłorzębu japońskiego, spożywczy aromat czekoladowy, 3 krople konserwantu.

Lekkie serum mocno nawilżające z ekstraktami, stosowane pod krem szykuje skórę, zmiękcza i takie tam.

Jeżeli ma ktoś ochotę na pachnący kremik to chętnie wykonam takowy na życzenie.

Aniu, podziel się proszę opinią na temat swojego zestawu jak będziesz miała wyrobione zdanie;)

Skomentuj

