Serum hialuronowo-glicerynowe

Serum z kwasu hialuronowego z gliceryną i ekstraktami roślinnymi.

składniki:

– kwas hialuronowy ok. 70%  bo nawilża jak cholera i pomaga wchłonąć się innym substancjom dogłębnie;

– gliceryna roślinna ok. 25% bo nawilża, łagodzi, wygładza, uelastycznia;

– ekstrakt z zielonej herbaty bo działa łagodząco, ochronnie, nawilżająco i przeciwrodnikowo, normalizuje działanie gruczołów łojowych;

– ekstrakt z miłorzębu japońskiego bo działa przeciwzapalnie, nawilżająco i przeciwrodnikowo, uelastycznia skórę, ujędrnia, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych;

– ekstrakt z nasion soi bo połączenie ekstraktów z zielonej herbaty, miłorzębu oraz nasion soi polecane jest przy rozszerzonych naczyniach krwionośnych, oprócz tego ten ekstrakt działa uelastyczniająco, łągodząco, przeciwrodnikowo, nawilżająco i wygładzająco a także wzmacnia ściany naczyń krwionośnych;

– ekstrakt z żeń-szenia chyba też, bo jest polecany przy zanieczyszczonym powietrzu i stresie, działa przeciw wolnym rodnikom.

Nie pamiętam dokładnych stężeń, bo na oko robiłam:P

Serum nakładam przed kremem, jest bardzo „mokre”, śliskie, mocno nawilżające, szybko się wchłania i skórze suchej nie wystarczy zamiast kremu. Nie wiem jak ze skórę normalną i tłustą, trzebaby wypróbować. Mimo, że się wchłania to pozostawia skórę nawilżoną i odżywioną i sprężystą. Długotrwałego działania na naczynka i nawilżającego nie zauważyłam chociaż moja skóra w ogóle jest lepiej nawilżona niż z pół roku temu.

Udany kosmetyk:)

3 thoughts on “Serum hialuronowo-glicerynowe

  1. To znowu Twoja mama Martuś :-) zastosowałam to wspaniałe serum na noc. Mam cerę suchą i bardzo dojrzałą. Po posmarowaniu cera była gładka i delikatna. Serum zostawia delikatny film-nie znika, byłam zdziwiona, bo kremami nawilżającymi muszę się kilka razy smarować, bo bardzo szybko wsiąkają. A po serum, skóra moja czuła się bardzo dobrze nawilżona. Nie smarowałam się już kremem. Samo serum mi wystarczyło a moja skóra czuła się wspaniale nawilżona i wygładzona ;-)Szyję też posmarowałam serum. Pozdrawiam:-)

  2. Bardzo dobry skład ma to serum. wydaje mi się, że nadaje się do cer bardziej dojrzałych niż Twoja Martuś :-). Bardzo bym chciała je wypróbować. Pozdrawiam

Skomentuj

